.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ روابط عمومی شرکت ایرانسل به یک خبر و توضیحات شمال نیوز

در پی درج خبری در شمال نیوز مبنی " حكم جلب علي كروبي صادر شد " جوابیه ای از طرف روابط عمومی شرکت ایرانسل ارسال شد .متن جوابیه بشرح ذیل می باشد.

مديرمحترم پایگاه خبري- تحليلي وزين شمال نيوز

سلام عليكم

ضمن قبولي طاعات و عبادات حضرتعالي در ماه مبارك رمضان، پيرو انتشار خبري با عنوان \"حكم جلب علي كروبي صادر شد\" در روز 15/6/88 و به نقل از خبرگزاري فارس، كه طي آن مطالب كذبي عليه شركت خدمات ارتباطي ايرانسل منتشر شده است به استناد تبصرۀ 7 شق 2 بند ب ماده 9 قانون مطبوعات، لطفا دستور فرماييد جوابيه زير برابر ماده 23 همان قانون در همان صفحه و در همان ستون و با همان حروف به شرح زير درج و منتشر گردد.
با احترام آرش كريم بيگي مدير روابط عمومي

پيرو انتشار خبري با عنوان \"حكم جلب علي كروبي صادر شد\" در خروجي مورخ 15/6/88 آن رسانه وزين كه طي آن مطالب كذبي عليه شركت خدمات ارتباطي ايرانسل منتشر شده است توضيحات زير جهت تنوير افكار عمومي و به عنوان جوابيه جهت انتشار ارسال ميشود: 1- شركت پرشين تلكام ( و نه تاگام) يكي از چندين شركت توزيع كننده محصولات ايرانسل ميباشد كه از سال 85 و با عقد قرارداد با ايرانسل در زمينه توزيع سيم كارت و كارت شارژ با اين شركت همكاري داشته است. 2- همكاري ايرانسل با اين شركت از اسفند سال گذشته (1387) كه اين شركت نتوانست بدهي خود را در قبال خريد محصولات ايرانسل پرداخت نمايد به طول كامل از سوي ايرانسل قطع شده و از آن تاريخ تاكنون حتي يك سيم كارت و يا كارت شارژ به اين شركت واگذار نشده است. 3- با وجود تامين زمان مناسب به شركت پرشين تلكام از سوي ايرانسل، متاسفانه اين شركت نتوانست بدهي خود را پرداخت نمايد. ناچارا ايرانسل براي وصول مطالبات خود از محل ضمانت نامه بانكي شركت پرشين تلكام كه توسط موسسه مالي اعتباري مولي الموحدين صادر شده بود اقدام نمود. 4- به دليل استكاف موسسه مالي اعتباري مولي الموحدين از پرداخت وجه معادل ضمانتنامه، ايرانسل نسبت به وصول طلب خود از طريق چك شركت پرشين تلكام نمود. 5- به دليل بلامحل بودن چك فوق الذكر ايرانسل اقدام قانوني براي وصول طلب خود را به عمل آورد و به دليل برگشت چك، طي اقدام قضايي حكم بازداشت دو امضا كننده اين چك صادر شد كه يكي از آنها آقاي علي كروبي مي باشد. 6- در خصوص ادعاي اينكه\"شركت فوق قرار بوده در قبال دريافت مبلغي هنگفت بخشي از كارهاي تبليغاتي شركت ايرانسل را انجام دهد كه به علت عدم تحقق اين مسئله،‌ شركت ايرانسل از علي كروبي مدير پرشين تاگام به اتهام تصرف غيرقانوني بيش از 2 ميليارد تومان شكايت كرده است\" موضوع فوق كذب محض بوده و به هيچ وجه صحيح نميباشد و شركت پرشين تلكام هيچگونه نقشي در مجموعه تبليغاتي و اطلاع رساني ايرانسل نداشته و ندارد. 7- در خصوص ادعاي اينكه \"گفته مي‌شود شركت ايرانسل كه يكي از اسپانسرهاي مهدي كروبي در انتخابات رياست جمهوري بوده، حدود 2ميليارد و چهارصد ميليون تومان كارت هاي اعتباري ايرانسل به شركت خدماتي تبليغاتي پرشين تاگام تحويل داده اما اين شركت از برگشت پول حاصل از فروش اين كارت ها خودداري كرده\" لازم به ذكر است كه ايرانسل يك شركت خدماتي و اقتصادي است كه در چارچوب پروانه فعاليت صادره از سوي دولت محترم جمهوري اسلامي ايران به خدمت رساني و فعاليت اقتصادي مشغول است و اسپانسر هيچ يك از كانديداهاي رياست جمهوري نبوده و نخواهد بود و هيچگونه فعاليت سياسي نداشته و نخواهد داشت و همواره خود را تابع سياست ها، قوانين، ارزش ها و منافع نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ميداند، لذا ادعاهاي فوق كذب محض و بي اساس ميباشند.

روابط عمومي شركت خدمات ارتباطي ايرانسل


توضیحات شمال نیوز :


لازم به ذکر است خبر منتشره در شمال نیوز با ذکر منبع بوده و شایسته بود  مدیر روابط عمومی شرکت ایرانسل به خبر منتشر شده در شمال نیوز توجه بیشتری می نمود تا منبع خبر که خبر گزاری فارس بوده است برای ایشان مشخص شده و جوابیه را برای آن خبرگزاری ارسال می نمودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.